.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعاليت120 شركت اقتصادي ايران در آستاراخان

وزير هماهنگي‌هاي اقتصادي آستاراخان روسيه به وجود 120 شركت اقتصادي ايران در آستاراخان اشاره كرد و گفت: حجم بارگيري و حمل و نقل در آستاراخان ‌سالانه 6 ميليون تن است كه بيش از 15 درصد از اين حمل و نقل به مازندران است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عسكر كابي كي‌اف كه براي بازديد از مناطق اقتصادي و بازرگاني استان مازندران به اين استان سفر كرد شب گذشته به سفر خود پايان داد و در جمع مديران اقتصادي و تجار مازندراني درياي خزر را درياي دوستي خواند و گفت: روسيه در برخورد با رژيم حقوقي اين درياچه بزرگ بسيار مثبت عمل مي‌كند.
وي به افزايش رونق اقتصادي با گسترش حمل و نقل دريايي اشاره كرد و اظهار داشت: خوشبختانه دولت احمدي نژاد، رئيس جمهوري ايران توسعه سياسي، و اقتصادي را با كشور روسيه افزايش داده است.
عسكر كابي كي‌اف از برگزاري جشن 450 سالگي آستاراخان در آينده نزديك خبر داد و بيان داشت: آستاراخان پايتخت اقتصادي درياي خزر در جنوب روسيه است و استاندار مازندران نيز در اين جشن مي تواند شركت كند.
استاندار مازندران نيز در نشست شب گذشته با وزير هماهنگي‌هاي اقتصادي آستاراخان روسيه ‌گفت: امروز روابط اقتصادي مي‌تواند دولت ها را با يكديگر نزديك كند.
ابوطالب شفقت اظهار داشت: اكنون مازندران در جمهوري اسلامي ايران با داشتن همه شرايط جغرافيايي جنگل، كوه، دشت و دريا مي‌تواند زمينه مناسب همكاري با استاراخان روسيه را داشته باشد.
وي با اشاره به توانمند هاي علمي و توليدي گفت: با توجه به وجود ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي علمي دانشگاه‌هاي مازندران در اين بخش نيز مي‌توانيم ارتباط خوبي با دانشگاههاي روسيه برقرار كنيم.
در اين نشست به مشكلات اقامتي تجار ايراني در آستاراخان اشاره و تجار مازنرداني حاضر در جلسه، نبود خط پرواز مازندران آستاراخان، محدوديت پهلوگيري كشتي‌هاي ايران در استاراخان و وجود مشكلات بروكراسي و اداري در مبادلات كالاها به عنوان عمده مشكلات تجار ايراني در استاراخان عنوان شد.
عسكر كابي كي‌اف همچنين در بازديد از بندراميرآباد اين بندر را بزرگترين بندر شمال ايران و از بنادرمهم درياي خزر عنوان كرد و گفت: با توجه به ظرفيت بالاي حمل و نقل روابط اقتصادي از طريق اين بندر قابل گسترش است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.